ایده‌های زیبا برای گل‌آرائی سفرۀ عقد + 5 ایده کاربردی

ایده‌های زیبا برای گل‌آرائی سفرۀ عقد + 5 ایده کاربردی

کدام عروس و دامادی دوست ندارند که یک سفره عقد زیبا داشته باشند؟ همه عروس و دامادها به یک سفره زیبا با طرح منحصر به فرد و لوکس، علاقه دارند. اما برای طراحی سفره عقد نیاز است که از گل‌آرایی‌های خاص و شیک استفاده شود و اگر این کار به صورت تخصصی صورت نگیرد، ممکن است زیبای سفره عقد تحت تاثیر قرار بگیرد. ایده‌های زیبا برای گل‌آرائی سفرۀ عقد به شما کمک می‌کنند تا بتوانید یک سفره عقد جذاب، لوکس و منحصر به فرد داشته باشید. به همین خاطر و برای کمک به شما عروس و دامادهای عزیز، در ادامه این مقاله قصد داریم چند ایده مختلف برای گل‌آرائی طبیعی برای سفرۀ عقد را ذکر کنیم. پس با ما در ادامه این مقاله همراه باشید. 

ایده‌های زیبا برای گل‌آرائی سفرۀ عقد

سفره عقد تاثیر بسیار زیادی بر روی عکس‌های آتلیه‌ای شما در هنگام برگزاری مراسم عقد دارد. شاید تا به حال عکس‌های دوستان و نزدیکان خود را دیده‌اید که در کنار سفره عقد گرفته شده‌اند و اصلا از سفره عقد آن‌ها خوشتان نیامده است. واقعیت این است که به غیر از وسایل مختلفی که در سفره‌های عقد استفاده می‌شوند، گل‌آرایی اهمیت زیادی در سفره عقد دارد. 

به همین خاطر، باید با در نظر گرفتن بهترین ایده‌های زیبا برای گل‌آرائی سفرۀ عقد، سفره عقد خود را خاص‌تر و لوکس‌تر از چیزی که وجود دارد، کنید. با این ایده‌هایی که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم، قطعا یک سفره عقد زیبا و لاکچری خواهید داشت که هم خودتان از آن لذت می‌برید و هم دیگران از نگاه کردن به آن سیر نمی‌شوند. 

ایده اول؛ از گل‌های طبیعی برای سفره عقد استفاده کنید

یکی از مهم‌ترین و بهترین ایده‌های زیبا برای گل‌آرائی سفرۀ عقد، استفاده از گل‌های طبیعی است. گل‌های مصنوعی نمی‌توانند مانند گل‌های طبیعی به سفره عقد شما زیبایی بدهند. این در حالی است که استفاده از گل‌های طبیعی در سفره عقد، یک بوی خوبی را در محیط منتشر می‌کند که بسیار آرامش‌بخش و خاص است. 

گل‌های طبیعی مختلفی در بازار وجود دارند که می‌توانند برای گل‌آرایی سفره عقد مورد استفاده قرار گیرند. فقط کافیست که بر اساس رنگ سفره عقد خودتان، بهترین گل‌های طبیعی را انتخاب کنید. 

ایده دوم؛ گل‌های روشن به سفره عقد شما زیبایی بیشتری می‌دهند          

یکی از خاص‌ترین ایده‌های زیبا برای گل‌آرائی سفرۀ عقد این است که از گل‌هایی با رنگ روشن و شاد استفاده کنید. شما باید در روز مراسم عقد خودتان شاد باشید و قطعا سفره عقدی که به آن نگاه می‌کنید، تاثیر زیادی روی شادابی شما دارد. 

گل‌هایی مانند گل رز سفید، گل رز صورتی و دیگر گل‌هایی که دارای رنگ روشن هستند (مانند گل مریم)، می‌توانند زیبایی خاصی به سفره عقد شما بدهند. این در حالی است که این گل‌ها دارای عطر و بوی بی نظیری هستند. می‌توانید در کنار گل‌های دارای رنگ روشن، از برگ سبز بامبو و یا دیگر برگ‌های سبز استفاده کنید و زیبایی بیشتری به گل‌آرایی سفره عقد بدهید. ایجاد تضاد میان رنگ روشن گل‌ها و برگ‌های سبز، زیبایی و شادابی خاصی به سفره عقد شما می‌دهد.

ایده سوم؛ گل‌آرایی سفره عقد را با دسته گل خود ست کنید 

اگر می‌خواهید کار گل‌آرایی سفره عقد را به یک گروه از افراد خلاق بسپارید، می‌توانید از آن‌ها درخواست کنید که گل‌آرایی سفره عقد را مطابق با دسته گل شما انجام دهند. به طور مثال، اگر گل‌های دسته گل شما، غنچه‌های رز هستند، بهتر است که در سفره عقد هم از غنچه‌های رز استفاده کنید.

اگر دور دسته گل عروس شما، مرواریدهای سفید یا صورتی به کار رفته‌اند، می‌توانید این مرواریدها را نیز در سفره عقد خودتان استفاده کنید. با این ایده‌های زیبا برای گل‌آرائی سفرۀ عقد و ست کردن گل‌آرایی سفره عقد و دسته گل خودتان، می‌توانید عکس‌های لاکچری‌تر داشته باشید. 

اگر به تاج گل‌های طبیعی علاقه دارید، می‌توانید تاج گل روی موهای خود را با گل‌های دسته گل و سفره عقد خود ست کنید. 

ایده چهارم؛ گل‌های مدرن و ساده را انتخاب کنید

شاید در گذشته اکثر افراد و حتی افرادی که در زمینه گل‌آرایی خدمات ارائه می‌کردند،‌ترجیحشان به‌کار بردن گل‌های متنوع در سفره عقد بود. اما امروزه می‌توان هم برای کاهش هزینه پرداخت شده برای گل‌آرائی طبیعی برای سفرۀ عقد و هم برای زیباتر کردن سفره عقد، از گل‌های ساده و مدرن‌تر استفاده کرد. 

گل‌آرایی مدرن بر پایه نظم و کم تنوعی است. می‌توانید از دو نوع گل ساده برای گل‌آرایی سفره عقد استفاده کنید و با مروارید و برگ‌های سبز رنگ، زیبایی بیشتری به گل‌آرایی بدهید. 

ایده پنجم؛ گل‌آرایی سر میز مهمان‌ها را فراموش نکنید

به عنوان ایده آخر برای گل‌آرایی سفره عقد، باید بگوییم که گل‌آرایی روی میز مهمان‌ها در سالن عقد و تالار هم اهمیت بسیار زیادی دارند. نمی‌توان از گل‌آرائی طبیعی برای سفرۀ عقد استفاده کرد و گل‌آرایی میز مهمان‌ها را فراموش کرد. 

اگر بودجه کافی دارید، می‌توانید از گل‌آرایی برای میز مهمان‌ها نیز استفاده کنید. بهتر است که همان گل‌های به کار رفته در گل‌آرایی سفره عقد، برای گل‌آرایی سر میز مهمان‌ها استفاده شوند. 

زیباترین سفره عقد در سالن عقد نگارین

حال که با چند ایده جذاب برای گل‌آرائی طبیعی برای سفرۀ عقد آشنا شدید، باید بدانید که این ایده‌ها زمانی کارایی دارند که بتوانید بهترین سالن عقد را رزرو کنید. به‌هرحال زیبایی فضای سالن عقد، نورپردازی مناسب روی سفره عقد و در نظر گرفتن بهترین فضا برای پهن کردن سفره، تاثیر زیادی بر روی زیبایی سفره عقد دارد. 

این روزها بسیاری از افراد برای کاهش هزینه‌های برگزاری مراسم عقد، به دنبال رزرو سالن عقد هستند. سالن عقد نگارین با مدیریت جناب آقای شهروی، به شما این امکان را می‌دهد تا زیباترین مراسم عقد را در این سالن عقد برگزار کنید. در سالن عقد نگارین، سفره‌های عقد لوکس و لاکچری با بهترین گل‌آرائی طبیعی برای سفرۀ عقد چیده می‌شوند. 

شما می‌توانید در آتلیه سالن عقد نگارین با سفره عقد زیبا، عکس بگیرید و عکس‌های خود را چاپ کنید. سالن عقد نگارین بهترین و زیباترین خدمات را برای برگزاری مراسم عقد خانوادگی به شما ارائه می‌کند. پس اگر به دنبال رزرو بهترین سالن عقد در غرب تهران هستید، می‌توانید از خدمات سالن نگارین کمک بگیرید. 

نظر شما

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد