تجربه عقد بین‌الملل در ترکیه در سریع‌ترین زمان+راهی برای اخذ ویزای کشورهای اروپایی

تجربه عقد بین‌الملل در ترکیه در سریع‌ترین زمان+راهی برای اخذ ویزای کشورهای اروپایی

مجموعه سالن عقد نگارین با برگزاری عقد بین‌الملل در ترکیه در سریع‌ترین زمان و همراه با ارائۀ بهترین پکیج خدمات عروسی سنتی و مدرن با رقابتی‌ترین قیمت آماده خدمت رسانی به شما عروس خانم‌ها و آقا دامادها است. 

با انتخاب خانه عقد نگارین با مدیریت جناب آقای شهروی برای برگزاری مجلل‌ترین مراسم عقد بین‌الملل در ترکیه در سریع‌ترین زمان به یکی از بهترین برنامه‌ریزان ایرانی متصل می‌شوید که یک عروسی عالی و لذت‌بخش را در ترکیه برپا می‌کند. مجموعۀ نگارین با تیم تخصصی و حرفه‌ای خود برای برپایی خاص‌ترین مراسم عقد بین المللی میزبان زوج های ایرانی در شهرهای زیبای ترکیه است. دیگران نگران آماده کردن مدارک مورد نیاز و تدارک برنامه عقد و عروسی خود در کشور بی نظیر ترکیه نباشید و همه چیز را به ما نگارینی‌ها محول کنید.

چرا برای برگزاری عقد کشور ترکیه بهتر است؟

برگزاری مراسم عقد و عروسی و ثبت ازدواج در کشور ترکیه رویای دست نیافتنی برای بسیاری از افراد خارجی می باشد. با این حال با سالن عقد نگارین این رویا به واقعیت تبدیل می شود. مجموعۀ مجلل و باشکوه نگارین با تجربۀ حرفه‌ای و تخصصی یکی از بهترین برنامه‌ریزان برای برپایی عقد بین‌الملل در ترکیه در سریع‌ترین زمان ممکن است.

شاید این سوال برای‌تان مطرح شود که چرا کشور ترکیه را برای ازدواج انتخاب کنیم؟ لوکیشن‌های شگفت‌انگیز، اقامتگاه های عروسی لوکس و تشریفاتی، شهرهای زیبا با چشم ‌اندازهای عالی ترکیه آن را به یکی از مکان‌های رویایی برای ثبت عروسی و گرفتن باشکوه‌ترین عکس‌ها و فیلم‌های عروسی تبدیل کرده اند. دلیل دیگر انتخاب کشور ترکیه برای ثبت ازدواج این است که با ثبت نمودن عقد خود در این کشور می‌توانید سند عقد بین المللی دریافت نمایید. این سند عقد بین المللی راحت ترین راه برای اخذ ویزای کشورهای دیگر و به ویژه کشورهای اروپایی است. از طرف دیگر با ازدواج در کشور ترکیه می‌توانید ماه عسل باشکوه و به یادماندنی را در بهترین هتل‌ها و اقامتگاه ها سپری کنید. تحقق رویای ازدواج در کشور ترکیه را با نگارین تجربه نمایید.

قوانین ازدواج در کشور ترکیه

با توجه به قوانین فوق‌العاده کشور ترکیه تبعه‌های ترکیه می‌توانند با یک خارجی ازدواج کنند. البته یک خبر خوش دیگر این است که دو خارجی با دو ملیت متفاوت نیز می‌توانند در این کشور عقد کنند. از همه این‌ها مهم تر این است که با ازدواج در کشور ترکیه تمام زوجین می‌توانند سند عقد رسمی و بین‌المللی را برای پیوند ازدواج‌شان دریافت نمایند. با این اوصاف اگر قصد ازدواج در ترکیه را دارید، می‌تواند از طریق سالن عقد نگارین به رویای عقد بین‌الملل در ترکیه در سریع‌ترین زمان ممکن دست یابید.

نحوۀ ازدواج دو تبعۀ خارجی در ترکیه

اگر به عنوان دو ایرانی با یک ملیت واحد قصد ازدواج در کشور ترکیه را دارید، می توانید در دفاتر سفارت و یا کنسولگری کشور ایران و یا در دفاتر ازدواج ترکیه اقدام به عقد بین‌المللی در کشور ترکیه کنید. 

برگزاری مراسم عقد رسمی در ترکیه توسط شهرداری انجام می‌شود. همچنین بهتر است بدانید که برای عقد بین المللی در کشور ترکیه نیاز به مدارک خاصی دارید که باید آنها را گردآوری کنید. از طرف دیگر در این کشور دولت مراسم ازدواج سنتی را به رسمیت نمی‌ شناسد و به همین دلیل باید یک عروسی مدنی و رسمی برگزار نمایید.

با این اوصاف متوجه شدید که ازدواج در ترکیه پروسۀ قانونی خاص و زمانبری را دارد که شاید به تنهایی نتوانید از عهده آن بربیایید. اینجاست که نقش یک برنامه ریز متخصص و حرفه‌ای به میان می‌آید. برنامه ریزی که تمام کارها را در یک چشم بر هم زدن به اتمام برساند. برای عقد بین‌الملل در ترکیه در سریع‌ترین زمان ممکن با تمام باورتان به سالن عقد نگارین با مدیریت جناب آقای شهروی اطمینان کنید. با نگارین در کمتر از سه روز یعنی همان 72 ساعت به بهترین شیوه ممکن و با مجلل‌ترین مراسم در کشور ترکیه عقد کنید. همچنین با دریافت سند رسمی و بین المللی برای مراسم عقد خود از مزایای حقوقی و مدنی این سند بهره مند شوید.

شرایط ازدواج معتبر در کشور ترکیه

  • اهلیت ازدواج: فقط افرادی مجاز به ازدواج هستند که توانایی ذهنی کافی برای قضاوت عادلانه داشته باشند. از این رو بیماری روانی مانع از ازدواج می شود. علاوه بر این فرد برای ازدواج باید حداقل 18 سال تمام داشته باشد.
  • عدم وجود خویشاوندی: ازدواج بین اقوام نزدیک ممنوع است.
  • تاهل: تک همسری یکی از اصول اساسی حقوق خانواده در کشور ترکیه است. قبل از فسخ ازدواج اول نمی توان ازدواج دوم را منعقد کرد.
  • بیماری: برخی از بیماری ها مانند صرع، هیستری و غیره مانع از ازدواج می شوند.

مدارک لازم برای ازدواج

  • دادخواست ازدواج: در کشور ترکیه داماد و عروس باید شخصاً در شهرداری (بلدیه) درخواست ازدواج بدهند.
  • گذرنامه و یا گواهی تولد: این مدارک باید توسط مقامات مربوطه به زبان ترکی ترجمه شوند. 
  • گواهی سلامت که باید از یک موسسه پزشکی دولتی در ترکیه گرفته شود.
  • عکس
  • گواهی صلاحیت ازدواج (یعنی گواهی تجرد) که مجرد، مطلقه یا بیوه بودن فرد را مشخص می کند. 
  • سند اسکان. اگر عروس و داماد خارجی هستند، باید نامه ای توسط هتل نوشته شود که نشان دهد آنها در آن مکان اقامت دارند. در این نامه مدت اقامت و تاریخ حرکت نیز نوشته خواهد شد.

مدیریت مجموعۀ بزرگ و باشکوه نگارین تمام این مدارک را برای برپایی عقد بین‌الملل در ترکیه در سریع‌ترین زمان ممکن آماده می کند. 

مدیریت هنرمند سالن نگا‌رین را به خاطر بسپارید

سالن زیبای عقد نگارین با مدیریت جناب آقای شهروی رویای عقد بین‌المللی در ترکیه را به واقعیت تبدیل می‌کند. برای برپایی عقد بین‌الملل در ترکیه در سریع‌ترین زمان ممکن و دریافت سند بین‌المللی برای ازدواج‌تان می توانید از طریق سالن عقد نگارین اقدام نمایید. مدیریت این مجموعۀ تخصصی در کمتر از سه روز تمام پروسه‌های عقد بین المللی در ترکیه را به نحو احسن انجام می‌دهد. نگارین یکی از سایت‌های بی‌نظیر برای برپایی مجلل‌ترین مراسم‌های عقد و عروسی در غرب تهران می‌باشد. برای آشنایی بیشتر با این مجموعه و کسب اطلاعات مورد نیاز در رابطه با برگزاری عقد بین‌الملل در ترکیه در سریع‌ترین زمان ممکن به پلتفرم آنلاین سالن عقد نگارین مراجعه نمایید. شما عزیزان می توانید از طریق تلفن‌های تماس موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

 

نظر شما

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد