زیباترین لوکیشن ها برای مراسم عقد و ازدواج در ترکیه

زیباترین لوکیشن ها برای مراسم عقد و ازدواج در ترکیه

برگزاری مراسم عقد و ازدواج در ترکیه

برگزاری مراسم عقد و ازدواج در ترکیه این روزها در بین جوانان ایرانی بسیار موردتقاضا قرار گرفته است. نه تنها ایرانیان بلکه دیگر کشورهای جهان نیز خواهان برگزاری مجالس عقد در ترکیه هستند. قبل از ورود به بحث اصلی اجازه بدهید، ببینیم چرا ترکیه هدف عروس و دامادها است. همان‌طور که می‌دانید ترکیه به دلیل مجاورت با سه دریای سیاه، اژه و مدیترانه سواحل زیبا و متعددی دارد. دریاچه وان نیز به سرسبزی و زیبایی این کشور فراقاره‌ای افزوده است. ترکیه گذشته از طبیعت وصف ناشدنی، به دلیل اقتصاد روبه‌رشد، در زیباسازی و مدرنیته کردن شهرهای خود تلاشی تحسین‌برانگیز داشته است. سایت‌های تاریخی و مذهبی و گردشگری نیز در این کشور باعث شده است تا بر جذابیت‌های آن افزوده شود. مسجد ایاصوفیه در استانبول یکی از مراکز دیدنی در این شهر است که به عنوان نماد این شهر شناخته می‌شود. استفاده از همه این مناظر زیبا و دیدنی در فیلم و عکس‌های عروسی، خاطرات زیبایی را برای شما به ثبت خواهند رساند. 

عقد در ترکیه

در این نوشتار قصد ما نشان دادن صفر تا صد مراسم عقد و عروسی و جشن‌های شما در ترکیه است. اگر دوست دارید از زیبایی‌های طبیعی و مدرن ترکیه و سواحل زیبای آن در فیلم‌ها و عکس‌های عروسی خود بهره ببرید، حتماً این متن را بخوانید. در همین راستا، خانه عقد نگارین به مدیریت جناب شهروی آماده است تا اطلاعات لازم درباره نحوه برگزاری و هزینه‌های مربوط به آن را در اختیار شما بگذارد. این مجموعه برگزارکننده مراسم و میهمانی‌های عروسی شما بوده و می‌تواند لحظات شاد و خاطره‌انگیزی برای شما رقم بزند. شما می‌توانید ضمن خواندن این مقاله، توضیحات و راهنمایی‌های لازم را از کارشناسان و مشاوران این وب‌سایت بخواهید. راه‌های ارتباطی با ایشان در ذیل این پست آمده است. شما همچنین می‌توانید درباره عقد بین‌الملل و مراحل ثبت عقد و ازدواج در این کشور از ایشان راهنمایی بخواهید.  

 

برگزاری مراسم عقد و ازدواج در ترکیه هماهنگ با آداب و رسوم عروس و دامادها 

مراسم عقد و ازدواج در ترکیه می‌تواند مطابق با فرهنگ و آداب و رسوم شما باشد. همان‌طور که گفته شد، به دلیل تلفیق زیبایی‌های طبیعی و مدرن ترکیه، زوج‌های جوان بسیاری از سراسر دنیا خواهان برگزاری مراسم ازدواج خود در ترکیه هستند؛ به‌عنوان‌مثال، ترکیه مقصد عروس و دامادهای مسیحی، هندو، پاکستانی‌ها، اعراب، لبنانی‌ها و سرانجام ایرانی‌ها است. عروسی‌هایی که بر روی عرشه کشتی برگزار می‌شود، هر زوج جوانی را تشویق می‌کند تا عروسی خود را در این کشور سرسبز و زیبا برپا کند. ناگفته نماند، فرهنگ پربار غذایی و تنوع نوشیدنی و میوه‌جات مدیترانه‌ای باعث شده است تا جذابیت این کشور در برگزاری مجالس عروسی دو چندان شود. 

عقد بین الملل

مراسم عقد و ازدواج در ترکیه و خدماتی که در آن ارائه می‌شود

مراسم عقد و ازدواج در ترکیه می‌تواند با ارائه سرویس‌های متنوع در پذیرایی و طراحی مراسم عقد و ازدواج همراه باشد. کارشناسانی که در این زمینه فعالیت دارند، با توجه به سابقه و تجربه بالای خود مراسمی رویایی و به‌یادماندنی برای شما طرح‌ریزی خواهند کرد. انتخاب لباس عروس و داماد، دسته‌گل، نوع ماشین عروس، بازدید از مزون‌های مطرح و معروف در ترکیه ازجمله خدماتی است که توسط کارشناسان خانه عقد نگارین ارائه می‌شود. همچنین عکاسی و فیلم‌برداری از سایت‌های طبیعی و تاریخی این کشور ازجمله فاکتورهایی است که می‌تواند شما را سورپرایز کند. پذیرایی و کرایه کشتی‌های تفریحی و لوکس، مراسم عروسی شما را متفاوت و خیال‌انگیز خواهد کرد. 

 

برای برگزاری مجالس عقد و عروسی چه زمانی پیشنهاد می‌شود؟

بهترین زمان برای برپایی مراسم عقد و ازدواج در ترکیه اردیبهشت و خرداد است. همچنین مهر و آبان نیز اوقات خوبی برای برپایی مراسم عروسی می‌باشد. چنانچه بخواهید مراسم شما تنها به گرفتن فیلم و عکس محدود شود، می‌توانید پس از پوشیدن لباس و میکاپ، پروژه عکاسی و فیلم‌برداری را کلید بزنید. عکاسان و فیلم‌برداران حرفه‌ای ما عکس‌ها و فیلم‌های بسیار جذابی از شما تهیه خواهند کرد. این پروژه از جزایر و سواحل زیبای ترکیه شروع شده و در انتها با حضور در پهنه دریا و عرشه کشتی ادامه می‌یابد. آتش‌بازی در شب و دورنمای درخشان شهر از روی دریا عکس و فیلم‌های بی‌نظیری برای شما به ثبت خواهند رساند. 

همانطور که می‌دانید، تعداد توریست‌ها در دو فصل پاییز و زمستان کم می‌شود. این مسئله به خاطر نزولات جوی بسیار است ولی چنانچه دوست دارید فصل خلوتی را برای عکاسی و فیلم‌برداری خود انتخاب کنید، مسلما پاییز و زمستان استانبول و شهرهای دیگر که آب و هوای معتدل مدیترانه‌ای دارند، برای شما مناسب خواهد بود. در نظر داشته باشید، وجود برف و باران نیز می‌تواند به جذابیت فیلم و عکس‌های شما بیفزاید. 

عقد بین المللی در 72 ساعت

 هزینه برپایی مراسم ازدواج در ترکیه چقدر برآورد می‌شود؟ 

درباره هزینه برپایی مراسم عقد و ازدواج در ترکیه باید خاطرنشان کرد، قیمت‌ها بسیار متنوع و جذاب تعریف شده‌اند. شما با هر سطح بودجه‌ای می‌توانید مراسم ازدواج خود را در ترکیه ثبت کنید. گاه هزینه این مراسم از هزینه‌هایی که در ایران صرف می‌شود، کمتر می‌باشد. خانه عقد نگارین ازآنجاکه با شرکت‌های ترک همکاری دارد، این فرصت را در اختیار شما می‌گذارد تا هزینه‌های مراسم خود را به حداقل برسانید. لوکیشن‌ها و مکان‌های فیلم‌برداری و عکاسی در ترکیه بسیار متنوع ارزیابی می‌شوند. قابل‌ذکر است، این تنوع، همراه با قیمت‌هایی است که به‌خوبی سطح‌بندی شده‌اند. ناگفته نماند، نرخ هزینه‌ها متناسب با نوع پذیرایی، ناهار یا شام و دیگر المان‌هایی که در عروسی مورد لحاظ قرار می‌گیرد، می‌تواند متغیر باشد. توجه داشته باشید، اسکان در هتل و تعداد اتاق‌هایی که می‌توان کرایه کرد نیز در صورت‌حساب نهایی شما تأثیر خواهد گذاشت. تعداد روزهایی که در ترکیه اقامت خواهید داشت ازجمله فاکتورهایی است که می‌تواند روی هزینه‌ها تأثیر بگذارد. 

لوکیشنهای زیبا برای ازدواج در ترکیه

لوکیشن‌های برپایی عروسی در استانبول 

هر تصمیمی که شما درباره مراسم عقد و ازدواج در ترکیه بگیرید، در برنامه‌ریزی مراسم عقد و عروسی‌تان تأثیر خواهد گذاشت. انتخاب لوکیشن عروسی یکی از اساسی‌ترین تصمیم‌هایی است که می‌توانید در این پروسه داشته باشید. اگر به دنبال عروسی‌های مجلل و رویایی هستید، استانبول همان شهری است که شما را به رویاهاتان نزدیک می‌کند. هتل قصر کیراگان پالاس کمپینسکی، کاخ چیراغان کمپینسکی، هتل تاریخی چهارفصل استانبول از جمله لوکیشن‌های جذابی است که می‌تواند عروسی شما را به شکوه افسانه‌های ایرانی هزار و یک‌شب پیوند بزند. 

 

نظر شما

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد