ازدواج سریع و آسان در ترکیه را در کمتر از 3 روز با نگارین تجربه کنید

ازدواج سریع و آسان در ترکیه را در کمتر از 3 روز با نگارین تجربه کنید

ازدواج سریع و آسان در ترکیه با دریافت گواهی ازدواج بین المللی بهترین راه برای اخذ ویزا از تمام کشور ها و آسان ترین راه شهروندی در ترکیه می باشد. ازدواج سریع و آسان در ترکیه به دلیل عدم موانع ژئوپلیتیکی برای خارجی‌ها جذابیت بیشتری پیدا کرده است. در سال‌های اخیر شاهد استقبال بسیار زیادی از سوی خارجی‌های مقیم ترکیه برای ثبت ازدواج در آن کشور بوده‌ایم.

ثبت ازدواج در ترکیه با مزایای بیشماری برای خارجی‌های مقیم در آن کشور همراه می باشد که مهم‌ترین مزیت آن دریافت سند ازدواج بین‌المللی است که در کشورهای دیگر قابل‌قبول می‌باشد. از دیگر مزیت‌های ازدواج سریع و آسان در ترکیه از طریق خانه عقد نگارین می‌توان به موقعیت ایده‌آل و ممتاز ترکیه و همچنین هزینه‌های منطقی ثبت ازدواج در ترکیه اشاره کرد. فضای زیبا و مثال‌زدنی کشور ترکیه و همچنین مناظر منحصربه‌فرد و خیره‌کنندۀ طبیعت بکر آن نیز می‌توانند بهترین پس‌زمینه‌ها را برای عکس‌ها و فیلم‌های شما به ارمغان بیاورند. نکته مهم دیگر این است که افراد بدون تابعیت و پناهندگان نیز می‎توانند نسبت به ثبت ازدواج در ترکیه اقدام نمایند.

سند عقد بین‌المللی چیست؟

سند عقد بین‌المللی در ترکیه به گواهی اطلاق می‌شود که پیوند دو نفر را به رسمیت نشان می‌دهد. به عبارت دیگر این سند گواهی قانونی دال بر اثبات رابطه بین آن دو نفر است. با استفاده از این سند رسمی می‎توان از حقوق قانونی از جمله حقوق ارث، مزایای مالیاتی و غیره بهره‌مند شد. از طرف دیگر وجود این سند رسمی و بین‌المللی با امنیت حقوقی برای زوجین همراه می‌باشد. با استفاده از سند عقد بین‌المللی همچنین می‌توان از مزایای دولتی نیز استفاده کرد که در غیر این صورت نمی‌توان از این مزایا بهره برد.

مزایای ازدواج در ترکیه

مهم ترین مزیت ازدواج سریع و آسان در ترکیه دریافت سند ازدواج بین المللی است که در تمام دنیا رسمیت دارد. شرایط ازدواج برای تابعیت‌های دوگانه در ترکیه بسیار ایده آل است. برخی از مزایای ازدواج رسمی در ترکیه را می توان در چند جمله زیر خلاصه کرد.

  • پروسه ازدواج در ترکیه بسیار راحت تر از ایران است: قوانین مربوط به ازدواج و طلاق در کشور ترکیه مبتنی بر ساختار مدرن خانواده می باشد. از این رو بدون پیچیدگی و بسیار آسان است.
  • نزدیک بودن ترکیه به کشور ایران یکی دیگر از مزایای ازدواج سریع و آسان در ترکیه است. به دلیل نزدیک بودن ترکیه به کشور ایران رفت و آمد راحت تر صورت می گیرد و زیاد دلتنگ خانواده هاتان نخواهید شد.
  • بحث مهم دیگر هزینۀ برپائی عروسی می‌باشد که امروزه این هزینه‌های هنگفت در ایران بسیاری از جوانان را از ازدواج مایوس کرده است. هزینه‌های برگزاری مراسم عروسی در ترکیه نسبت به سایر کشورها و خود ایران بسیار مقرون به صرفه تر و منطقی تر می‌باشند. سالن عقد نگارین در کمتر از سه روز تمام کارهای برگزاری ازدواج رسمی در ترکیه را انجام می‌دهد و با هزینه بسیار رقابتی و خدمات باشکوه آماده برپائی جشن‌های تشریفاتی شما است.

دیگر مزایای ثبت عقد بین‌المللی در ترکیه

از دیگر مزایای عقد بین‌المللی در ترکیه می‌توان به موارد مهم زیر نیز اشاره کرد:

  • بهره مندی از تمام ظرفیت های توریستی موجود در کشور ترکیه
  • برخورداری از پتانسیل‌های زیادی از فرصت‌‌‌‌‌های شغلی
  • فراهم شدن فرصت‌های عالی برای تجارت‌های بین‌المللی با بهره‌وری بالاتر

برای ازدواج سریع و آسان در ترکیه و بهره‌مندی از تمام این مزایا با مدیریت عقد نگارین جناب آقای شهروی در ارتباط باشید تا بدون دردسر و در کمترین زمان ممکن سند عقد بین‌المللی ازدواج‌تان را دریافت نمایید.

مدارک لازم برای ثبت ازدواج در ترکیه

ثبت ازدواج در کشور ترکیه برخلاف ایران بر عهدۀ شهرداری است. در صورتی قصد دارید تا ازدواجتان را در ترکیه ثبت نمایید باید مدارک زیر را به شهرداری شهر مورد نظرتان در ترکیه ارائه دهید. برای ازدواج سریع و آسان در ترکیه آماده کردن مدارک زیر الزامی می‌باشد:

  • تکمیل کردن فرم مربوط به درخواست ازدواج: هر دو نفر یعنی زوج و زوجه باید فرم ازدواج را به صورت جداگانه در کشور ترکیه تکمیل کنند.
  • دریافت گواهی تجرد که نشان می‌دهد فرد مجرد می‎باشد.
  • به همراه داشتن پرونده پزشکی برای عدم بیماری‌‌‌‌‌‌‌‌هایی که مانع از ازدواج می‌شوند.
  • در صورتی که بدون تابعیت هستید و یا پناهنده می‌باشید، باید مدارکی را دال بر حمایت بین‌المللی ارائه نمایید.
  • داشتن چهار عکس تمام رنگی
  • متقاضیان برای ثبت عقد بین‌المللی در ترکیه باید بالای 18 سال باشند.

مدیریت سالن عقد نگارین جناب آقای شهروی پروسه‌های ثبت ازدواج در ترکیه را در کمتر از 72 ساعت انجام می‌دهد. همچنین تمام این مدارک را بدون نیاز به حضور شما آماده می‌نماید. برای ازدواج سریع و آسان در ترکیه به نگارین اعتماد کنید و به راحتی از مزایای ثبت عقد بین‌المللی در ترکیه بهره‌مند شوید.

زیبایی‌های ترکیه را برای لوکیشن‌های عروسی از دست ندهید

با ازدواج سریع و آسان در ترکیه از طریق خانه عقد نگارین با مدیریت جناب آقای شهروینه تنها سند ازدواج بین‌المللی را دریافت می‌کنید بلکه می‌توانید در بهترین نقطۀ دنیا با مناظر اروپائی و خیره‌کننده جشن مجلل و باشکوه عروسی‌تان را برپا نمایید. همچنین از لوکیشن‌های منحصربه‌فرد و دلنواز ترکیه برای تم‌های عکس‌ها و فیلم‌های خود بهره‌مند شوید.

کشور ترکیه در مجاورت دریای سیاه، اژه و مدیترانه خاص‌ترین و بکرترین سواحل را در خود جای داده است. این طبیعت بی‌نظیر و وصف‌ناپذیر بسان بهشتی برای برگزاری رویایی‌ترین مراسم‌های عقد و عروسی است.

مدیریت خانه عقد نگارین جناب آقای شهروی با تسلط بی‌نظیر بر هنر عکاسی با پس‌زمینه‌های طبیعی از طبیعت زیبای ترکیه چشم‌نوازترین عکس‌ها را از روز باشکوه عروسی‌تان ثبت خواهد کرد.

مدیریت هنرمند سالن نگارین رابه خاطر بسپارید

سالن زیبای عقد نگارین با مدیریت جناب آقای شهروی رویای عقد بین‌المللی در ترکیه را به واقعیت تبدیل می‌کند. برای ازدواج سریع و آسان در ترکیه همچنین دریافت سند رسمی و بین ‌المللی برای ازدواج تان می‌توانید از طریق سالن عقد نگارین اقدام نمایید. مدیریت این مجموعۀ تخصصی در کمتر از سه روز تمام پروسه‌های عقد بین‌المللی در ترکیه را به نحو احسن انجام می‌دهد. نگارین یکی از سایت‌های بی‌نظیر برای برپائی مجلل‌ترین مراسم‌های عقد و عروسی در غرب تهران می‌باشد. برای آشنایی بیشتر با این مجموعه و کسب اطلاعات مورد نیاز در رابطه با ازدواج سریع و آسان در ترکیه به پلتفرم آنلاین سالن عقد نگارین مراجعه نمایید و از طریق تلفن‌های تماس با ما در ارتباط باشید.

نظر شما

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد