زیباترین گل‌آرائی‌ها در خانه عقد نگارین

زیباترین گل‌آرائی‌ها در خانه عقد نگارین

زیباترین گل‌آرائی‌ها در خانه عقد نگارین

ایده‌های زیادی برای اجرای زیباترین گل‌آرائی‌ها در خانه عقد نگارین وجود دارد که هر یک از این ایده‌ها دارای ویژگی‌های خاصی هستند. با ترتیب دادن به تعدادی از گل‌ها به راحتی می‌شود یک محیط مناسب برای سفره عقد فراهم گردد. خانه عقد نگارین بهترین گل‌ها را برای گل‌آرایی سفره عقد انتخاب می‌کند. جناب شهروی مدیریت خانه عقد نگارین را برعهده دارد و به بهترین نحو ممکن خانه عقد را طراحی می‌کند. گل‌آرایی کاربردهای زیادی دارد. در بسیاری از مجالس و سمینارها از گل‌آرایی برای اعتماد مخاطبان استفاده می‌کنند. سفره عقد یکی از مهمترین مکان هایی است که با استفاده از ایده گل‌آرایی زیباتر و منحصر به فردتر می‌شود.

زیباترین گل آرائی در خانه عقد نگارین

ترکیب رنگ گل ها برای چیدمان سفره عقد 

 یکی از مهمترین نکاتی که برای گل‌آرایی سفره عقد اهمیت دارد، ترکیب رنگ گل‌ها است. رنگ بژ را می‌توان با رنگ‌هایی مانند قهوه‌ای، نارنجی، طلایی و قهوه‌ای مایل به قرمز ترکیب کرد. آبی آسمانی یا آبی ملوانی با رنگ سفید زیبایی بی‌نظیری خواهد داشت. آبی روشن و تیره را با رنگ‌های صورتی ملایم و زرد ترکیب می‌کنند تا زیبایی گل‌ها چندین برابر شود.  ترکیب رنگ زرد هلویی با رنگ سبز و رنگ دارچینی زیبایی بی‌نظیری خواهد داشت. رنگ گل‌های اناری با رنگ آبی و بنفش ترکیب می‌شود تا زیبایی گل‌آرایی چند برابر گردد. ترکیب رنگ در گل‌آرایی یکی از مهم‌ترین مواردی است که برخی از افراد در این زمینه تخصص زیادی ندارند. گل‌آرایی در خانه عقد نگارین با ترکیب رنگ زیبایی انجام می‌شود تا زیبایی سفره عقد چندین برابر گردد.

زیباترین گل‌آرائی‌ها در خانه عقد نگارین با انتخاب بهترین شکل گل 

 از نظر ظاهری زیباترین گل‌آرائی‌ها در خانه عقد نگارین، دسته بندی متفاوتی دارند. گل‌های کشیده مانند گل مریم، شب بو و سنبل به عنوان مهم‌ترین گل‌هایی هستند که از نظر ظاهری در سفره عقد زیبایی بی‌نظیری به وجود می‌آورند. گل‌های مرکزی مانند میخک، داوودی، رز، ارکیده، لیلیوم، کوکب و ... به عنوان دیگر گل هایی هستند که از نظر ظاهری در مرکز گل‌آرایی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. برای پر کردن گل آرایی خانه عقد از گل‌هایی مانند میخک، نرگس، عروس و ... استفاده می‌کنند. هر یک از افرادی که در زمینه گل‌آرایی خانه عقد نگارین فعالیت می نمایند تمامی اصولی که مربوط به ترکیب رنگ و ظاهر گل‌ها می‌باشد را می‌شناسند. بر همین اساس بدون هیچ مشکلی می‌توانند بهترین گل‌آرایی را در خانه عقد نگارین اجرا کنند. 

زیباترین گل آرائی در خانه عقد نگارین

مراحل گل‌ آرایی به چه صورت است ؟

مراحلی که مربوط به گل آرایی سفره عقد نگارین است متفاوت می‌باشد. هر یک از مراحل زیر نظر جناب شهروی مدیریت خواهد شد. یکی از مهمترین مراحلی که مربوط به اجرای گل‌آرایی در خانه عقد نگارین است انتخاب گل‌ها می باشد. انتخاب گل بر اساس نوع مناسبت انجام می‌گردد. خانه عقد نگارین مراسم‌های زیادی را اجرا می‌کند. اگر شما می‌خواهید مراسم عقد خود را در خانه عقد نگارین اجرا کنید گل‌هایی که مربوط به سفره عقد هستند انتخاب خواهند شد. گل‌های سفره عقد دسته بندی متفاوتی دارد و چیدمان آنها به صورت خاصی انجام می‌شود.

 یکی دیگر از مراحلی که مربوط به زیباترین گل‌آرائی‌ها در خانه عقد نگارین است نحوه حمل و نقل گل ها به صورت پیچیده و سرازیر می‌باشد. حمل و نقل گل با استفاده از زورق انجام می‌گردد. به طور کلی باید به خوبی بدانید که اگر حمل و نقل گل به صورت اصولی انجام نشود گل آسیب می‌بیند و قابلیت اجرا نخواهد داشت. نگهداری اصولی از گل برای جلوگیری از خراب شدن یکی دیگر از مراحل گل‌آرایی است. اگر به صورت اصولی از گل مراقبت نشود، خراب خواهد شد و رنگش به مرور زمان از بین می‌رود. بر همین اساس هر یک از مراحلی که مربوط به گل‌آرایی است باید به ترتیب اجرا شود تا زیبایی خانه عقد چندین برابر گردد.

نکاتی در مورد اجرای زیباترین گل‌آرائی‌ها در خانه عقد نگارین

 نکات زیادی در مورد اجرای زیباترین گل‌آرائی‌ها در خانه عقد نگارین وجود دارد. در مرحله اول در آب ولرم و سپس درون آب سرد، گل‌ها را قرار می‌دهند. گل‌ها را از اول درون آب سرد نمی‌گذارند، چرا که این مسئله موجب شوک به گل‌ها خواهد شد. نوک پرچم گل لیلیوم باید قطع گردد. گل‌هایی که ساقه کوتاه دارند را باید با ساقه درون کپسول آب قرار دهند. گل‌هایی مانند ارکیده درون کپسول آب قرار می‌گیرند تا مدت زمان بیشتری زنده باشند. برای جذب بهتر آب باید ساقه گیاهان، مخصوصا آنها که چوبی و محکم هستند را له کنند و درون آب بگذارند.

 گل‌هایی مانند شب‌بو یا مریم ساقه‌شان له می‌شود تا طول عمر بیشتری داشته باشند. گل‌هایی که ساقه توخالی دارند برای جذب بهتر آب باید برعکس شوند و داخل ساقه پر از آب گردد. گل‌هایی مانند نرگس، زنبق و ... را برعکس می‌کنند تا آب به خوبی درون ساقه آنها برود. ساقه گل‌هایی مانند میمون و داوودی را نیاز است که با زاویه ۴۵ درجه برش بزنند و سپس درون آب قرار دهند. برای افزایش طول عمر گل‌های متفاوت مانند گل داوودی باید به گلبرگ‌های گل، آب ولرم اسپری شود. 

چیدمان گل سفره عقد

وسایل گل‌آرایی چیست ؟

جهت اجرای زیباترین گل‌آرائی‌ها در خانه عقد نگارین وسایل متفاوتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. هر یک از این وسایل جهت گل‌آرایی به صورت اصولی استفاده خواهند شد. دقت داشته باشید که شما به‌راحتی نمی‌توانید از این وسایل استفاده کنید. بنابراین جهت اجرای گل‌آرایی استفاده از این وسایل را باید به افراد حرفه‌ای بسپارید. انبردست، قیچی، سیم، کپسول آب، انواع چسب، نوارها، فوم‌ها، اسفنج و ... به عنوان مهم‌ترین وسایلی هستند که در گل‌آرایی استفاده خواهند شد. ظروف زیادی مانند گلدان های سنگی، وسایل طبیعی، وسایل شیشه‌ای، سبد و ... به عنوان ظروفی هستند که برای گل‌آرایی استفاده خواهند شد.

هزینه اجرای زیباترین گل‌آرائی‌ها در خانه عقد نگارین

یکی از مهمترین نکاتی که جهت اجرای گل‌آرایی سفره خانه عقد نگارین اهمیت دارد بررسی هزینه‌های گل‌آرایی است. به طور کلی هزینه‌ای که شما باید برای گل‌آرایی پرداخت کنید به نوع گل، تعداد گل، نحوه چیدمان گل و ... بستگی دارد. هر یک از مواردی که مربوط به هزینه گل‌آرایی می‌باشد را مشاوران خانه عقد نگارین برای شما توضیح می‌دهند. جناب شهروی تلاش می‌کند تا با کمترین هزینه گل‌آرایی خانه عقد نگارین را انجام دهد تا شما بتوانید با خیال راحت از این ایده زیباسازی سفره عقد استفاده نمایید.

نظر شما

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد